Γιατί τρέμει το τιμόνι της μηχανής

Γιατί τρέμει το τιμόνι της μηχανής

Ελέγχοντας αν τρέμει το τιμόνι

Το τρέμουλο του τιμονιού πραγματοποιείτε  εφόσον έχουμε αφήσει τα χεριά από το τιμόνι,
είναι αρκετά ενοχλητικό και αρκετές φόρες αυξάνετε με αποτέλεσμα να κινδυνεύουμε να
 χάσουμε τον ελέγχο της μοτοσυκλέτας.

Γιατί τρέμει το τιμόνι

Η λόγοι για το τρέμουλο του τιμονιού δεν εξαρτάται πάντα από μια αίτια μπορεί να αποτελείται
από περισσότερες δυσλειτουργίες  τις οποίες θα τις αναλύσουμε πιο  κάτω.

Ασφαλεια και τιμονι

Το τιμόνι είναι το εξάρτημα που παίρνει τις εντολές από τον οδηγό και τις μεταφέρει στον τροχό για να ακολουθήσει την πορεία που επιλέξαμε ένα μπροστινό σύστημα που δημιουργεί
δυσλειτουργία στην πορεία της μοτοσυκλέτας είναι επικίνδυνο για τον οδηγό και τον
συνεπιβάτη  πραγματοποιώντας ελέγχω στο συνεργείο μας διαπιστώνουμε αν υπάρχει
κίνδυνος για τον μοτοσυκλετιστή εξετάζοντας το πλαίσιο και το  πιρούνι αν είναι ευθυγραμμισμένα.

Επιδιόρθωση τρέμουλο

Η αίτιες που δημιουργούν το τρέμουλο του τιμονιού είναι περίπτωσεις που μπορεί να διορθώσει ο οδηγός η να πρέπει να επισκευασει το συνεργείο για διαπιστωθεί η αίτια που δημιουργεί  τρέμουλο στο τιμόνι και να επισκευαστή από έμπυρο προσωπικό.

Κούνημα τιμονιού αίτιες

Θα χωρίσουμε σε κατηγορίες τις αιτίες που δημιουργεί το τρέμουλο του τιμονιού

  1. Βαρος
  2. Αεροδυναμική
  3. Τροχοί
  4. Πλαίσιο

Βάρος στο τιμόνι

Η πιο συνηθισμένη αίτια και ένα λάθος των οδηγών αυξάνοντας το τρέμουλο είναι η κατανομή του βάρους στην μοτοσυκλέτα και απευθυνόμαστε στην βαλίτσα που άμα την φορτώσουμε με
άρια αντικείμενα (λουκέτα,αλυσίδες) αλλάζει το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας με πιθανή αίτια να δημιουργηθεί το τρέμουλο του τιμίου.
Για να μειώσουμε το τρέμουλο είναι η αύξηση των αντιβαρων στο τιμόνι της μοτοσυκλέτας η το
scooter και αρκετές είναι η εταιρίες που έχουν υπολογισμένο το απαιτούμενου βάρος που
 χρειάζεται και τα συμπεριλαμβάνουν στην αγορά των αξεσουάρ.

Αεροδυναμική και σταθερότητα τιμονιού

Η αεροδυναμική της μοτοσικλέτας επηρεάζετε από τα αξεσουάρ που τοποθετούμε στην μοτοσυκλέτα μας την βαλίτσα τις χούφτες και την ζελατίνα και για τα scooter το παρμπρίζ.
Ο πιο απλός τρόπος για να βρούμε τη επηρεάζει το τρέμουλο του τιμονιού είναι να τα αφαιρέσουμε και να κάνουμε μια δοκιμή με την μοτοσυκλέτα στον δρόμο.

Τροχοί και ελαστικά

Οι τροχοί σε συνδυασμό με τα ελαστικά είναι υπεύθυνα για το κούνημα του τιμονιού αν πρόεκυπτε για τροχούς με ακτίνες πρέπει να πραγματοποιηθεί η ακτινολόγηση αν είναι  
αλουμινίου η μαγνησίου η καλύτερη επιλογή είναι η αντικατάσταση τους εφόσον είναι ορατό με το μάτι το στραβό σημείο της ζάντας μετά την επιδιόρθωση πρέπει να κάνουμε ζυγοστάθμιση
και στους δυο τροχούς αφού και ο πίσω τρόχος επηρεάζει το τρέμουλο του τιμονιού.
Τα ελαστικά αν πρόκειται για καινούρια το μόνο στοιχείο είναι η υψηλή κορώνα που δημιουργεί κούνημα στης υψηλές ταχύτητες σε φθαρμένα ελαστικά άπλα πρέπει να τα αντικαταστήσουμε
για την ασφάλεια του οδηγού.

Πλαίσιο επηρεάζει το κούνημα του τιμονιού

Το πλαίσιο είναι  ενα κομμάτι στο σύνολο της μοτοσικλέτας που για να
 λειτουργήσει σωστά πρέπει να προσαρμοστεί με άλλα εξαρτήματα της μοτοσυκλέτας.
Το συνεργείο με ένα έμπυρο προσωπικό έχει την δυνατότητα να ελέγξει το
 πλαίσιο αν είναι ευθυγραμμισμένο  η ανάρτησης να λειτουργούν σωστά και αν χρειάζονται επισκευή να εκτελέσει της απαραίτητες εργασίες.

Τρέμουλο τιμονού

Αναλύοντας της περίπτωση που δημιουργούνε το τρέμουλο του τιμονιού βλέπουμε ότι υπάρχουν  θέματα που μπορεί να επιδιόρθωση ο οδηγός ώστε να είναι πιο ασφαλές η οδήγηση για αυτόν και
τον συνεπιβάτη αν το τρέμουλο δεν επιδιορθωθεί θα πρέπει να απευθυνθεί σε εξειδικευμένο προσωπικό για την επίλυση του.

Αφήστε μια απάντηση