kymco xciting 400i

συνεργειο αθηνα Kymco

Συντήρηση για Kymco Xciting 400i

Ελέγχοντας το Kymco Xciting 400i και διαπιστώνοντας την φθορά στα ράουλα και τον  ιμάντα και αντιλαμβάνοντας την καταστροφής της καμπάνας ξεκινάει η
απαραίτητη διαδικασία της συντήρησης και των κατεστραμμένων ανταλλακτικών φέρνοντας το xciting στην αρχική κατάσταση του.

 

Η εργασίες πραγματοποιούνται στο συνεργείο Καρπου 4 Αθηνά .

Αλλαγή ιμάντα

Για την αλλαγή του ιμάντα στο Xciting 400i αφαιρούμαι το διακοσμητικό καπάκι  εξετάζουμε το φίλτρο του ιμάντα για την κατάσταση του και προχωράμε
για να αφαιρέσουμε  το καπάκι που προστατεύει τον ιμάντα και συγκρατεί την καμπάνα
το επόμενο βήμα είναι η αφαίρεση της φτερωτής και η εξαγωγή του βαριατόρ.

προστασια ιμαντα
Φίλτρο ιμάντα

Ράουλα και βαριατόρ

Με την αφαίρεση του βαριατόρ εξετάζουμε τα ράουλα για φθορά και αν η φθορά τους έχουν επηρεάσει το βαριατόρ μια
περίπτωση που δημιουργείται όταν έχουμε καθυστέρηση την συντήρηση και προχωράμε σε αντικαταστάτη αν χρειάζεται
ελέγχουμε για φθορά στους οδηγούς και αντικαθιστάμε το βαριατόρ σε περίπτωση που οι οδηγοί έχουν καταστραφεί όχι στην συγκεκριμένη  περίπτωση.

Συμπλέκτη και καμπάνα

Ο συμπλέκτης με την καμπάνα είναι τα εξαρτήματα που υποβάλλονται στην πιο σκληρή χρίση σε ένα scooter.
Είναι τα κινητά μερί που μας εξασφαλίζουν την ομαλή εκκίνηση του scooter και απάτητε μια ζυγοσταθμισμένη  και κυκλική καμπάνα, και η σιαγόνες του συμπλέκτη να έχουν το απαραίτητο υλικό τριβής  που στην συγκεκριμένη
περίπτωση χρειάστηκε να κάνουμε αντικατάσταση του συμπλέκτη και της καμπάνας.

scooter συμπλεκτησιαγωνες φυγοκεντρικου
σιαγονες xciting 400i (2)σιαγονες xciting 400i (1)

Φίλτρο αέρα και μπουζί

Τα πιο βασικά στοιχειά για την καλή λειτουργία του κινητήρα είναι το μπουζί και το φίλτρο αέρος.
Είναι τα  δυο εξαρτήματα που δημιουργούν μια καθαρή και σωστή αναλογία αέρα και καύσιμου για την σωστή  ανάφλεξη κερδίζοντας οικονομία και αρκετή ισχύ του κινητήρα σε
συνδυασμό με τις απαραίτητες ρυθμίσεις στο σύστημα τροφοδοσίας.

Λάδια φίλτρο λάδιου

Αφαιρούμε τα παλιά λάδια και το φίλτρο λαδιού αντικαθησταμε την ροδελα στεγανολησης και  τοποθετούμε 1.5L λάδι.
Επιλέγουμε την silkolene SCOOT SPORT 4 5W-40 που είναι εξοπλισμένα με ESTER ώστε να προσφέρουμε την πιο εξελιγμένη και αξιόπιστη λίπανση του κινητήρα.
Αντικαθιστάμε το φίλτρο λαδιού με καινούριο και
τελειώνουμε με την αλλαγή των 230ml που απαιτείτε στο κιβωτίου μετάδοσης και ολοκληρώθηκε η λίπανση του scooter.

Ολοκληρώνουμε την συντήρηση

Η συντήρηση συνεχίζετε με όλες τις απαραίτητες διαδικασίες που αναγράφοντα από τον κατασκευαστή ώστε να εξασφαλίσουμε
την σωστή και αξιόπιστη συντήρηση που είναι σημαντική να την ακολουθούμαι με την σωστή σειρά ώστε να εξασφαλίσουμε την
καλή λειτουργιά του κινητήρα χωρίς να υπάρξουν φθορές και να αυξήσουν το κόστος συντήρησης.

Η ασφάλεια για τον οδηγό του scooter

Το πιο σημαντικό κομμάτι στην συντήρηση είναι ο έλεγχος των εξαρτημάτων για την σωστή πορεία του οχήματος πάνω στον
δρόμο και την άμεση ακινητοποίηση του, και τα εξαρτήματα για αυτήν την λειτουργιά είναι το πλαίσιο, ανάρτηση, και τα φρένα
ένα συνδυασμός εξαρτημάτων που απαιτεί για τον ελέγχον εμπειρία και τις απαραίτητες γνώσης για να υπάρχει η ασφάλεια του οδηγού και του συνεπιβάτη.

pandora-immo
Pandora Immo
Αυξάνοντας την προστασία της μοτοσυκλέτας στο υπάρχον σύστημα συναγερμού αν υπάρχει εγκατεστημένο ή και μόνο του σας προφυλάσσει από την βίαιη αρπάγη της μοτοσυκλέτας ενεργοποιώντας το
AntiHiJack.
Συναγερμοί Μοτοσυκλέτας με Τηλεειδοποίηση
Pandora EU
Με το χειριστήριο σε αμφίδρομη επικοινωνία σε μεγάλη απόσταση μας παρέχει τον ελένχο της μοτοσυκλέτας μας .
RFM @868 MHz
smart moto v2
Pandora smart moto V2
Με βελτιωμένη ανταπόκριση δεδομένων και πιστοποιήση IP65 προστάτεψε την μοτοσυκλέτα σου χωρίς όρια αποστάσεων . Με ενσωματωμένο
GPS/GPRS / GSM-modem
Slider

Αφήστε μια απάντηση