Piaggio Fuoco 500

Συντήρηση για Piaggio Fuoco 500

Ελέγχοντας το Piaggio Fuoco 500 και διαπιστώνοντας την φθορά του ιμάντα και τα ράουλα ξεκινάνε η απαραίτητες διαδικασίες της συντήρησης.

Αλλαγή ιμάντα Piaggio Fuoco 500

Μαζί με την αλλαγή του ιμάντα αλλάζουμε τα ράουλα του φυγοκεντρικού και τους οδηγούς ολίσθησης καθαρίζουμε
και ελέγχουμε την καμπάνα του συμπλέκτη τοποθετούμαι τον ιμάντα και κλείνουμε το καπάκι της μετάδοσης.

 

Aλλαγή λαδιών Fuoco 500

Αφαιρούμε τα παλιά λάδια και το φίλτρο λαδιού τοποθετούμε 1.7L συνθετικά λάδια όπως αναγράφει ο κατασκευαστής.
Επιλέγουμε την silkolene SCOOT SPORT 4 5W-40 που είναι εξοπλισμένα με ESTER ώστε να προσφέρουμε την πιο εξελιγμένη και αξιόπιστη λίπανση του κινητήρα.
Τελειώνουμε με την αλλαγή των 250ml που απαιτείτε στο κιβωτίου μετάδοσης και ολοκληρώθηκε η λίπανση του scooter.

Φίλτρο αέρα και μπουζί

Τα πιο βασικά στοιχειά για την καλή λειτουργία του κινητήρα είναι το μπουζί και το φίλτρο αέρος  που το fuoco είναι εξοπλισμένο με το σύστημα να έχει δυο μπουζί εξασφαλίζοντας την ολική καύση του μίγματος τα μπούζι και το φίλτρο αέρα είναι τα  δυο εξαρτήματα που δημιουργούν την σωστή αναλογία αέρα και καύσιμου για την σωστή  ανάφλεξη κερδίζοντας οικονομία και αρκετή ισχύ του κινητήρα σε συνδυασμό με τις απαραίτητες ρυθμίσεις στο σύστημα τροφοδοσίας.

Ολοκληρώνουμε την συντήρηση

Η συντήρηση συνεχίζετε με όλες τις απαραίτητες διαδικασίες που αναγράφοντα από τον κατασκευαστή ώστε να εξασφαλίσουμε την σωστή και αξιόπιστη συντήρηση που είναι σημαντική να την ακολουθούμαι με την σωστή σειρά ώστε να εξασφαλίσουμε την καλή λειτουργιά του κινητήρα χωρίς να υπάρξουν φθορές και να αυξήσουν το κόστος συντήρησης.

Η ασφάλεια για τον οδηγό του scooter

Το πιο σημαντικό κομμάτι στην συντήρηση είναι ο έλεγχος των εξαρτημάτων για την σωστή πορεία του οχήματος πάνω στον
δρόμο και την άμεση ακινητοποίηση του και τα εξαρτήματα για αυτήν την λειτουργιά είναι το πλαίσιο, ανάρτηση, και τα φρένα
ένα συνδυασμός εξαρτημάτων που απαιτεί εμπειρία και τις απαραίτητες γνώσης για την ασφάλεια του οδηγού και του συνεπιβάτη.