Συντήρηση στο Royal Rnfield Bullet
Πραγματοποιώντας την σωστή συντήρηση στο Royal Rnfield Bullet εξασφαλίζουμε την καλή λειτουργία του κινητήρα και το σύνολο όλης της μοτοσυκλέτας.
Μία λάθος συντήρηση μας φέρνει δυσάρεστα αποτελέσματα όπως την επισκευή του κινητήρα.
Επισκευή κινητήρα bullet
Ο κινητήρας του Royal Enfield Bullet δεν είναι οπως στις περισσότερες μοτοσυκλετες το σασμάν και το σύστημα μετάδοσης είναι ξεχωριστά.
Αναφέροντας πρώτα το σύστημα μετάδοσης δίσκου συμπλέκτη πηνία και ροτορα προχωράμε στο κατέβασμα του κινητήρα διαχωρίζουμε το σασμάν και έχουμε το κύριο κομμάτι του κινητήρα με το στρόφαλο και την μπιέλα.
Η αλλαγη λαδιών στο Royal Rnfield Bullet
Όταν δεν πραγματοποιείτε μια αλλαγή λαδιών στα προβλεπόμενα χιλιόμετρα τα αποτελέσματα είναι η καταστροφή του κινητήρα,
στο bulet η αλλαγή των λαδιών γίνετε ανά 6000 η 10.000 χιλιόμετρα αξιολογώντας σε τι κατάσταση βρίσκεται ο κινητήρας το ιδανικό ιξώδες για την Ελλάδα είναι SAE 10-40W και να έχει τις προδιαγραφές JASO, MA2, Semi Synthetic.
Η χωρητικότητα του κινητήρα είναι από 2.25 μέχρι 2.50 ανάλογα την έτος κατασκευής.
Φιλτρο λαδιου bullet
Τα φίλτρα του bullet είναι τρία τα δυο είναι μεταλλικά και είναι αρκετό ένα καθάρισμα τους το τρίτο αποτελείται από υλικό που είναι αναγκαία η αντικατάσταση του.
Χρονισμός κινητήρα
Ο χρονισμός του εκκεντροφόρου στο Royal Enfield Bullet είναι σημαντικός για τη σωστή λειτουργιά του κινητήρα
ένας λάθος χρονισμός μπορεί να έχει άσκημες συνέπειες για τις βαλβίδες του κινητήρα τα έξι
γρανάζια πρέπει να είναι στην σωστή θέση για τον χρονισμό της ανάφλεξης.
Τρόμπα λαδιού
Η τρόμπα λαδιού στο royal enfield είναι παλινδρομικής κίνησης αποτελείτε από έναν άξονα με έμβολα και δυο βαλβίδες.
Στα νέα μοντέλα μοτοσυκλέτας αποφεύγετε η επιλογή της τρόμπας με παλινδρομική κίνησης και επιλεγούν με ροτορα που έχει μικρότερο όγκο.
Κεφαλή και βαλβίδες
Η κεφαλή αποτελείτε από τρεις βαλβίδες για την εισαγωγή και την εξαγωγή του καύσιμου και μια βαλβίδα για τον αποσυμπιεστή.
Η επικοινωνία του εκκεντροφόρου στο Royal Enfield Bullett πραγματοποιείτε με τα ωστηρια η ρύθμιση των βαλβίδων γίνετε με τους ρεγουλατόρους που είναι πάνω στα ωστηρια, η εκκεντροφόροι είναι τοποθετημένη στο καρτερ μαζί με τα γρανάζια χρονισμού.
Το Σασμάν bullet
Η Royal Rnfield Bullet είναι από τις λίγες μηχανές που έχουν το σασμάν σε εξωτερικό καρτερ και βρίσκεται στο πίσω μέρος του κινητήρα.
Μπιέλα και στρόφαλος
Ανοίγοντας τα καρτερ του bulett βλέπουμε έναν βαρύ στρόφαλο με μια αλουμινένια μπιέλα, χαρακτηριστικά που
μας δίνουνε να καταλάβουμε ότι δεν είναι ένας κινητήρας πολύστροφος, άλλα ένας αργός με αρκετή ροπή για την
επιδιορθώσει του στροφάλου αλλάζουμε την μπιέλα και τα ρουλεμάν στα καρτερ.