Συντήρηση
Με την είσοδο στο συνεργείο διαπιστώσαμε στο Suzuki b king 1300 την χαμηλή τάση φόρτισης που υπήρχε στην μπαταρίας της
μοτοσυκλέτα, ξεκινήσαμε την διαδικασία διάγνωσης για να
προχωρήσουμε και στην απαιτούμενη συντηρήσει που χρειάζεται για
τα χιλιόμετρα που είχαν πραγματοποιηθεί από την μοτοσυκλέτα.
Έλεγχός Ηλεκτρικών Suzuki b king
Μετρώντας πάνω στη μπαταρία YTX12-BS με το πολύμετρο η τάση δεν ξεπέρναγε τα 12.78volt μια τάση που δεν είναι μέσα στα επιτρεπτά όρια που αναγράφει ο κατασκευαστείς στο service manual
η τάση πρέπει να ξεπερνάει τα 13.5v ως 15.5v στις 5 000 r/min.
Κάνοντας τον ελέγχον στα πηνία διαπιστώσαμε μια καμένη φάση από της τρεις που διαθέτη η μοτοσυκλέτα και αφαιρώντας το καπάκι του
κινητήρα έχουμε πρόσβαση στα πηνία για την αφαίρεση τους.
Διαδικασία επισκευής
Επιλέγουμε μαζί με τον ιδιοκτήτη της μοτοσυκλέτα η επιδιόρθωση για τα πηνία να πραγματοποιηθεί η ανακατασκευή τους μια διαδικασία προτιμώμενη από εμάς κερδίζοντας ένα χαμηλό κόστος
επιδιόρθωσης της μοτοσυκλέτας και την απαιτούμενη ποιότητα που απάτητε για την καλή λειτουργιά του συστήματος φώτισης.
Συντήρηση Suzuki b king 1300
Με την ολοκλήρωση της επισκευής στο σύστημα φόρτισης συνεχίζουμε την διαδικασία συντηρήσεις του b king αλατίζονταν το φίλτρο
αέρα για την καλή αναλογία αέρα καύσιμου στον κινητήρα και με την αντικατάσταση τον μπουζί NGK CR9EIA-9 να πραγματοποιείτε
η σωστή ανάφλεξη προσφερόταν τις απαιτούμενες επίδοσης.
Φροντίζουμε για την σωστή λίπανση του κινητήρα με προτιμώμενη από εμάς την εταιρία silkolene comp 4 10w-40 xp ένα λιπαντικού
που είναι πάνω από της απαίτηση σύμφωνα με της οδηγίες του κατασκευαστή.