H συντήρηση για την kawasaki ER-6n
Στα 4200 χιλιομέτρων που προβλέπει ο κατασκευαστής ξεκινώντας η συντήρηση στο Kawasaki ER-6n είναι μια διαδικασία που απαιτεί εξειδίκευση και εμπειρία είναι σημαντική για την καλή λειτουργιά της μοτοσυκλέτας να ακολουθούμε την σωστή σειρά της συντήρησης και τις οδηγίες που
αναγράφει ο κατασκευαστής στο service manual.
Ρύθμιση Διάκενο Βαλβίδων ER-6n
Με την αφαίρεση του ρεζερβουάρ αποσυναρμολογούμε το φίλτρο κουτί και ανοίγοντας τον καπάκι τον βαλβίδων κάνουμε τον
έλεγχο στο διάκενο στις βαλβίδες με όρια για κάθε βαλβίδα
εισαγωγείς IN 0.15-0.24 και εξαγωγείς EX 0.22-0.31 όταν μια μέτρηση δεν είναι μέσα στα όρια που αναγράφετε στο service manual γίνετε αντικατάσταση στα καπελότα μικρών πλακιδίων
με πάχος σε mm αφαιρούμε η προσθέτουμε τα ανάλογα χιλιοστά δημιουργούμε το απαραίτητο κενό με την ολοκλήρωση των βαλβίδων και προχωράμε τις διαδικασίες που προβλέπετε για το μεγάλο σέρβις.
Φίλτρο αέρος και μπουζί Kawasaki ER-6n
Με την αφαίρεση του ρεζερβουάρ αποσυναρμολογούμε το φίλτρο κουτί για την αλλαγή του φίλτρου ένα εξάρτημα μαζί με τα μπουζί
που είναι σημαντικό για την καλή λειτουργιά του κινητήρα για την σωστή αναλογία της καύσης του μίγματος αέρα βενζίνης.
Το Xlv650v είναι εξοπλισμένο με δύο NGK CR9EIA-9 για μια καλύτερη καύση του μίγματος δημιουργώντας ένα πιο καθαρό
θάλαμο καύση κερδίζοντας καλύτερη ισχύ για τον κινητήρα.
Αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού
Τακάκια δισκόφρενα
Εξετάζουμε τους δίσκους φρένων αν έχουν διατηρηθεί στο σωστό πάχος του υλικούτριβής και τα τακάκια αν έχουν το επιτρεπόμενο υλικό
ώστε να έχουν αντοχή στην θερμοκρασία για να μπορούν να εκτελέσουν ένα ασφαλές φρενάρισμα εξασφαλίζοντας την ασφάλεια
του οδηγού και του συνεπιβάτη.
Συντήρηση Αλυσίδας
Ελέγχουμε τα κενά της αλυσίδας και την ρεγουλάρουμε ανάλογα με το φορτίο της μοτοσικλέτας και προχωράμε στην λίπανση της.
Φίλτρο αέρος και μπουζί Kawasaki ER-6n
Με την αφαίρεση του ρεζερβουάρ αποσυναρμολογούμε το φίλτρο κουτί για την αλλαγή του φίλτρου ένα εξάρτημα μαζί με τα μπουζί
που είναι σημαντικό για την καλή λειτουργιά του κινητήρα για την σωστή αναλογία της καύσης του μίγματος αέρα βενζίνης.
Το Xlv650v είναι εξοπλισμένο με δύο NGK CR9EIA-9 για μια καλύτερη καύση του μίγματος δημιουργώντας ένα πιο καθαρό
θάλαμο καύση κερδίζοντας καλύτερη ισχύ για τον κινητήρα.
Ηλεκτρικά προβλήματα
Διαπιστώνοντας την χαμηλή τάση της μπαταρίας και με τις απαραίτητες ενέργειες για την διάγνωση του προβλήματος διαπιστώσαμε τα καμένα πηνία.
Πραγματοποιήθηκε περιέλιξη του σύρματος μια διαδικασίας με πολύ καλά αποτελέσματα.
469,00 €
12,00 €
89,00 €
249,00 €