Yamaha R1

Μεγάλο service Yamaha R1

Έχοντας φτάσει η ώρα για το μεγάλο service για το Yamaha R1 των 26.000 χιλιόμετρων στο συνεργείο μας στην Αθήνα Καρπού 4
πραγματοποιείτο η διαδικασία της συντήρηση η ρύθμιση στις βαλβίδες είναι μια διαδικασία που απαιτεί εμπειρία και εξειδίκευση
για την σωστή λειτουργιά του κινητήρα.

Προετοιμασία συντήρησης Yamaha R1

Με την αφαίρεση τον φερινκ της μοτοσυκλέτας δημιουργείτε η απαραίτητες συνθήκες για να έχουμε τον απαραίτητο χορό πρόσβαση
στον κινητήρα της μοτοσυκλέτας για να πραγματοποιηθούν η εργασίες για ρο μεγάλο service ακολουθώντας της οδηγίες του service manual
που μας παρέχει ο κατασκευαστής της μοτοσικλετών. 

Service Yamaha R1

Για την πλήρη πρόσβαση στης βαλβίδες πρέπει να αφαιρεθεί το ψυγείο και άμεσου μετά η πολλαπλασιαστές και το καπάκι που
καλύπτει τις βαλβίδες έχοντας ακολούθηση την προβλεπόμενες διαδικασίες ξεκινάμε την καταμέτρηση στο διάκενο στις βαλβίδες.

Ρύθμιση στις βαλβίδες Yamaha R1

Έχοντας κάνει την καταμέτρηση τον διακένων τον βαλβίδων συγκρίνουμε με τα επιτρεπτά όρια που μας αναφέρει ο κατασκευαστής στο service manual με εισαγωγή
καπελωτα βαλβιδων IN. 0.12 – 0.19 mm και εξαγωγή
EX. 0.16 – 0.23 mm και προχωράμε με την εξαγωγή των εκκεντροφόρο για την  αντικατάσταση στα καπελότα μικρών
πλακιδίων με πάχος σε mm αφαιρούμε η προσθέτουμε τα ανάλογα χιλιοστά δημιουργούμε το απαραίτητο κενό με την
ολοκλήρωση των βαλβίδων τοποθετούμαι τους εκκεντροφόρους με τον απαραίτητο χρονισμό και ολοκληρώνετε η διαδικασία ρύθμισης βαλβίδες.

Φίλτρο αέρος μπούζι Yamaha R1

Με την αφαίρεση του ρεζερβουάρ αποσυναρμολογούμε το φίλτρο κουτί για τον καθαρισμού του φίλτρου αφού έχουμε εξόπλιση την μοτοσυκλέτα με DNA φίλτρο ένα φίλτρο  που εμπιστευόμαστε και είναι πάντα προτιμώμενο από εμάς.

Αντικαταστήσαμε τα μπουζί με CR10EK ένας συνδυασμός μαζί με το φίλτρο αέρα που είναι σημαντικό για την καλή λειτουργιά του κινητήρα για την σωστή αναλογία της καύσης του μίγματος  αέρα βενζίνης.

Συγχρονισμός των κυλίνδρων

Ο συγχρονισμός των κυλίνδρων είναι μια διαδικασία απαραίτητη για την καλή λειτουργιά του κινητήρα όταν δεν είναι συγχρονισμένος ο κάθε κύλινδρος στο ίδιο επίπεδο είναι σαν να έχουμε το γκαζι ανοικτό για ένα κυλίνδρου και όλη οι άλλη να τον ακολουθούν.